Четвъртък 21.08.08 моята приятелка отиде да плати тока в Central Mall Велико Търново... към 3 следобед звани мака ми и ми вика "Василе да знаеш, че баща ти ходил да плаща тока за вилата и е платил и вашия ток". На което аз не реагирам тъй като отначало не можах да се сетя, че и приятелката ми трябва днеска да го е платила... след около 10 секунди всичко ми изплува. Обадих се веднага на приятелката ми и я попитах дали е платила тока, тя каза, че го е платила ;))) Веднага се обадих на майка ми и и обясних какво е станало. Казах й баща ми да донесе белешката, а ние ще ходим да се разправяме в офиса на eon - енергия за промяна ;)))) но не към по -добро.
В крайна сметка отидохме в офиса за работа с клиенти. За наш късмет слъжителката беше изключително любезна. Пари не взехме, но ни дадоха едно листче с номер, което трябва да представим следващия път когато си плащаме сметката за ток за да ни приспаднат сумата която сме платили втория път.

снимка
Човек да не реши да си плати тока ;)))))

Първия Български Бутон за споделяне

Posted in Етикети: , Публикувано от Vasil в 3:37  

1 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Този номер ми е познат :D. Друг път по-голяма координация :D