Купих си една книга казва се Неизменните 22 закона на Маркетинга - Нарушавате ги на своя отговорност - от Ал Рийс и Джак Траут. Предполагам малко от вас четат книги, още по малко пък са тези които си купуват такива, но всъщтност това няма значение и аз не чета особено много.
В поредица от публикации ще споделя с вас впечетленията ми от тази кника вече съм над 1/3 от нея и ми се струва доста интересна. Като цяло не е ориентирана към Интернет Рекламата, а към рекламата изобщо, но аз ще се опитам да я насоча към Интернет като давам примери от мрежата.
Някои по не интересни закони ще пропускам тъй като в някои не намирам особенно голям смисъл или пък два закона си приличат. Все пак в една кника нищо не е на 100% супер. Винаги трябва да прочетеш всичко и да отсееш най-важното и най-интересното. Това ще направя за вас

Първи закон на Маркетинга/Рекламата - Закон за Първенството -

Той гласи по-добре да бъдеш първ, от колкото по-добър.


И аз напълно съм съгласен с това.
Основната задача тук е да създадеш категори, в която да си пръв, защото много по лесно е да те запомнят ако си пръв, отколкото да се опитваш да убедиш някой , че имаш по-добър продукт от този който той вече познава

Задай си въпроса - Кой е първия сайт за Видео споделяне? Това е нещо лесно - отговорът е YouTube... ,а кой е втория... мълчание ;)
Според вас дали YouTube предлага на потребителите по-добър дизайн, по-добри услуги или каквото и да било по-добро нещо от MetaCafe например? Дори MetaCafe водят YouTube в някои неща те плащат на потребителите си за оригинални техни видео клипове, Но кой стои на върха на сайтовете за видео споделяне - YouTube.

Същото може да кажем и за Vbox7 и ето пак въпроса кой е първият Български сайт за Видео Споделяне? Vbox7 а кой е вторият? Дали Vbox7 е по добър от Vbox.bg. Във Vbox.bg има поне някакъв Графичен Дизайн. Спрете се за момент и се загледайте във Vbox7 след 30 секунди всеки от вас би си казал "Подяволите тоя сайт е ГРОЗЕН!" - и аз бих ви отговорил Грозен но номер 1 ;) по посещаемост.

Не ме разбирайте, че отричам факта, че няма изключения при този закон.

Мисля, че разбрахте какво имам предвит мога да изпиша още по темата, но някои хора като видят много писано и се плашат ;))) нека да не ги плашим

Първия Български Бутон за споделяне

Posted in Етикети: Публикувано от Vasil в 10:17  

1 коментара:

  1. Анонимен Says:

    "Той гласи по-добре да бъдеш първ, от колкото по-добър."

    Не мисля, че изключенията са малко. Какво става ако хем си пръв, хем добър, обаче нямаш финансов/времеви/човешки ресурс и не успееш да наложиш услугата. Някое богаташко хлапе с нулева креативност препише от теб, обяви се за номер едно и вкара много пари. Такива неща се случват постоянно (също и в интернет, марак не чак толкова).