Fat PSP срещу Slim PSP

(понеделник, 14 април 2008 г.)


Излезе новото Slim PSP, но дали това е добре или не ще видим след малко ;)
Ще изредя плюсовете и минусите които намирам в двете машинки

Fat PSP
Плюсове
+ UMD капака има копче с което изкача, по здрав е и по-добре придържа UMD диска
+ има повече място за охлаждане на чарковете
+ по-лесно софтуера се "пригодява" за четене на пиратски игри
+ батерията му е по-дебела (на slim варианта е 2 пъри по тънка) което ме навява на мисълта, че издържа по-малко

Минуси
+ по-голям и по-тежък

Slim PSP
Плюсове
+ дисплея му изважда по-хубави цветове
+ по-лек и по-малък
+ хареса ми каде са скрили Memory Stick-а

Минуси
+ частите са набъчкани
+ UMD капачето е много крехко и може да се счупи при натиск също така ситемата която придържа диска е много смотано направена
+ капачето на батерията също е много зле направено
+ трудно се слага Custom Firmware особенно ако нямаш под ръка приятел с Fat PSP. Трябва да отваряш батерията и да късаш едно краче от един чип.

До момента съм имал 3 Fat PSP и 1 Slim PSP... Продал съм ги и четерите... Вчера едно приятелче ми даде неговия слим да му сложа Custom Firmware за да може да му чете игри от мемори стика... Беше си купил вече 3 оригинални UMD диска... като го чух ;) и ме заболя главата това са към 300лв все едно да ми поради едно PSP на мен.

Ако си купя пак PSP задължително то ще Fat, за съжеление обаче навсякаде са плъзнали слимките.

Първия Български Бутон за споделяне

Posted in Етикети: Публикувано от Vasil в 10:19  

7 коментара:

  1. Анонимен Says:

    Благодаря за информацията, от доста време се чудя кой от двата да си купя. повечето ми приятели се хвърлят на slim модела

  2. Анонимен Says:

    Тия джаджи нещо неме кефат... пък и много пари бе! 300лв

  3. Unknown Says:

    Slim има 64MB RAM (а не 32MB) и по-бърз процесор. Поради това пести повече от по-малката батерия, защото не включва flash-а и UMD-то толкова начесто. Феноменално но батерията му издържа повече при нормална употреба. И достъпа до дисковете е по-бърз (заради по-големия кеш). Някой функционалности на firmware-то ще бъдат достъпни само за Slim заради повечето памет - например Skype е наличен само за Slim. Процесора и паметта са по-бързи но и по нова генерация и не отделят толкова топлина (защото харчат по-малко ток). Това е основната причина Slim-а да е Slim. Иначе охлаждането щеше да го направи Fat. Има и няколко други финни подобренийца - особено в периферията. Единственият хардуерен недостатък е, че няма и без това неизползваемия инфраред порт. За мен е винаги по-голяма далавера да е slim, въпреки че малко по-късно се появи кракнат firmware за него. А и Sony спря производството на Fat защото е по-скъпо от това на Slim (с няколко долара), както и защото някой от компонентите изчезнаха от пазара.

  4. Анонимен Says:

    благодяра за компетентното мнение. полезна информация

  5. Анонимен Says:

    Fat според мен е по-добро защото съм играл на Slim и имам Fat.Сравнил съм ги и и двете пспта имат плюсове и минуси,но Fat е по-добро заради по-издръжливата батерия и охлаждащата система.А и е по-одобен за държане на практика формата му е като джойстик са плейстейшън.

  6. Анонимен Says:

    Fat според мен е по-добро защото съм играл на Slim и имам Fat.Сравнил съм ги и и двете пспта имат плюсове и минуси,но Fat е по-добро заради по-издръжливата батерия и охлаждащата система.А и е по-одобен за държане на практика формата му е като джойстик са плейстейшън.

  7. Анонимен Says:

    Кажи къде да кракна PSP slim. От Варна съм. тел 0898442606